selamat datang ke blog saia .. ^^ jgn lupe tggal kn jejak anda di blog saia yg chomott ini .. thnks ^^

Iera Shoutbox

Followers

Rabu, 9 November 2011

New Boyfriend

lame jugak aku tak update blog , akhir2 tahun ni , aku lagi busy . coz , mcm2 aktiviti kat sekolah . hemm , tengok tajuk tu , Hazman Najmi , nama yang aku puja2 selama ni , kalau die takde , ak rase mcm , aku hilan something yang aku tak tahu , sememangnye die yg terang kan hidup aku . tapi , nak buat mcm mane , jodoh di tangan Tuhan . aku tak boleh buat ape2 , redha je dgn keputusan die .. tak sampai sebulan , maybe , 3 minggu , ade budak hantar chat dekat fb aku mintak couple , ah , malas nak layan kau . tapi , ade sorang mamat ni , die memang baik dengan aku , 2 tahun kitorang kwn baik . 


chat punye lah chat , tercetus jgk dkt chat tu perkataan couple , aku pun kate . ''takpe , nant aku fikir dulu'' okey ! den , die text aku kt fb , die kate setuju tak ? aku kate oke , tapi ! janji dgn aku couple dgn aku 2tahun . die kate , okey ! hah , aku harap , die setia dgn aku , die happy kan aku , die bahagia kan aku . for Hazman Najmi , bunga ade bnyk , jgn putus asa ntuk mencari nye . hope , awk pun bahagia dgn hidup awk skrg :)


with new love ,
Miss Korean :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Get your own Digital Clock