selamat datang ke blog saia .. ^^ jgn lupe tggal kn jejak anda di blog saia yg chomott ini .. thnks ^^

Iera Shoutbox

Followers

Rabu, 9 November 2011

geram nye !!

die suruh aku on9 , tapi tak online2 pun . geram dengan budak tu ! selamat lah aku sayang die . kalau tak , kene tumbuk laju2 . haha ! janji mcm tu ke? eeeee ~siaplah esok die kat skolah ! nak kne hentam ke tidak ! sabar2 .. now , dekat fb , tgh chat dgn kwn baik die , main pas2 pesanan pulak . tak reti nk ckp sndiri pulak , takde mulut agknye bf aku tu ! 


aku still tak tahu sama ada die ade gf lain ataupun tak . sbb , dgr cerita , ex die heboh2 yg bf aku tu , bf die ! (phm tak ayt ni? whatever la) marah tahap gaban lah ! sakit hati , esok , aku takkan pndg muke die ! kalau tak sengaje takpe , tapi , sumpah aku taknak tengok muke die !

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Get your own Digital Clock