selamat datang ke blog saia .. ^^ jgn lupe tggal kn jejak anda di blog saia yg chomott ini .. thnks ^^

Iera Shoutbox

Followers

Ahad, 13 November 2011

Ada pertandingan , so , takdapat pergi KOMPANG !

hari ni , awal giler aku bangun nak siap2 pergi competiton aerobic tu . 6 . 50 a.m aku dah bangun . gosok gigi , mandi , pakai baju . pukul 7 .15 , aku rase , lame lagi nak bertolak pegi sekolah . nak ade kat sekolah pukul 7 . 45 . sebelum tu , aku online dulu . huhu , takde sape pun ! huh ! penat je .. 7.25 , aku kejut kan ayah suruh hantar . dlam perjalanan nk pegi , nmpk fatimah dekat bus stop . suruh ayah berhenti nak tompangkan die . sampai sekolah , 3 -4 orang je yg baru dtang . FRUST ! then , main2 lah kan , practise ntuk tradmark SKJ , nak tahu tak ape die? okey , GO ! GO ! SKJ ! COCA COLA SEVEN UP SKJ GO UP UP UP ! wwaaahh , best2 , kitorang je yang best . orang lain tak best ! huhu .. :) just kidding . alright , semua dah sampai , baru ustazah nASRAh dgn ank2 nye with puan nazliza alone . before diorang sampai , cikgu zarina dengan cikgu elma sampai dulu ! hoho . cikgu suasrizan semua dah sampai , kitorang pun gerak ! yang naik kereta cikgu elma , firdaus , iman dengan haziq . macam ikan blis diorang naik , semua nye bam2 lah ! huuu , yang naik kereta cikgu ijan , nasri , irfan , fatin alia , hidayah , aku dengan fatimah . kereta puan nazliza , zafirah dgn atiqah saidin . hehe :) (semua aku nak cerita)


lebih kurang 15 minit , kitorang dah pun selamat sampai di MYDIN MALL MITC ! wohooo . berdebar lah jugak . emm , seram sejuk . kitorang sampai pukul 8.20 tak silap . sampai2 je , terus tacap2 kan diri masing2 . lepastu , practice kejap dkat belakang Mydin tu , then , cikgu Ijan cabut undi , SKJ nombor 7 ! yeahhh . 






PART 1





Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Get your own Digital Clock